پاورپوینت موفقیت و روش های رسیدن به آن

پاورپوینت موفقیت و روش های رسیدن به آن

دسته بندی این مطلب: علوم انسانی
نمونه ی دیگری از مجموعه فایل ها با عنوان پاورپوینت موفقیت و روش های رسیدن به آن آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تعداد اسلاید و تعدا صفحه : 34

قالب پاورپوینت قابل ویرایش.

فهرست مطالب :

معنای مؤفقیت :

اهداف مؤفقیت :

عوامل مؤفقیت :

موانع مؤفقیت :

فایده هایی از شناخت علایم و آثار مؤفقیت :

مهمترین علایم و آثار مؤفقیت :

برخی از کلید های مؤفقیت :

بخشی از متن فایل پاورپوینت :

oمعنای مؤفقیت :

مؤفقیت از مادۀ وفق و وفاق به معنای :

1. سازگاری

2. انطباق

3- همراهی ، گرفته شده است.

به انسانی مؤفق گویند که بتواند :

1. بین تلاش ها و اهدافش ، سازگاری و انطباق ایجاد کند.

2. سعی و کوشش خود را قرین و همراه اهداف خویش نماید .

oاهداف مؤفقیت :

1. اهداف مادی :

رسیدن به اهدافی مثل ؛ ثروت ، مقام ، قدرت اجتماعی و یا سیاسی و......

مستلزم مؤفقیت های مادی و دنیوی است.

و...

  • مدل های پیاده سازی فن بازار و عوامل موثر بر موفقیت آن

  • تعریف فن بازار,انواع فن بازار,فن بازار در ایران,ضرورت وجود فن بازار,تفاوت فن بازار با سایر بازارها,مدل های پیاده سازی فن بازار,عوامل موثر بر موفقیت فن بازار,بررسی ذی نفعان فن بازار,مطالعات تطبیقی فن بازار در جهان ,گستره خدمان فن بازار,پایان نامه فن بازار

  • ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM

  • مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری,مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه,عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM,عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری,عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری,ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری,عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری,پیاده سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه,پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری

  • تجزیه و تحلیل عوامل موفقیت CRM در شرکت های خدماتی

  • اهمیت ولزوم اجرای CRM,مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی,ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری,مزایای CRM برای دفاتر خدمات گردشگری,مدل های پیاده سازی CRM,پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری ,پایان نامه CRM در آژانس های مسافرتی,پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی